۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

جنرال گلیم جمع اعدام شد

23 جولای 2008

از آنجاییکه محاکم بین المللی فقط بلدند دشمنان شان را محاکمه کنند و دوستانشان را که از جنایات کاران درجه یک تاریخ معاصر به شمار میروند نه تنها که محاکمه نمی کنند، بل آنها را با اعزار بر کرسی های بلند سیاسی نصب می کنند و سود می کشند. از اینرو ما مردم ستمدیده ناگزیر هستیم خود دست به عمل بزنیم و اگر امروز نمی توانیم دست های ما را بر گردن های شان گره بزنیم، حداقل با حکم اعدام شان، خواب شان را حرام بسازیم.


بالاخره باید مردم ما تصمیم بگیرند. "جامعه جهانی" با "پلورالیزم" سیاسی اش نمی تواند همپالکی هایش را مجازات نماید و چنین حقی هم ندارد، زیرا مجازات خاینان حق "جامعه جهانی" و حق کلاه آبی های ملل متحد نیست، بلکه این حق مسلم مردم ماست که به زودترین فرصت تناب دار بر گردن خاینان حلقه زنند.


من بنوبه خود اعدام خاینان را بدون محکمه و محاکمه ای آغاز کرده ام، قبلاً گفته بودم که هر هفته باید یکی از خاینان اعدام شود، ولی فکر کردم که عطش مردم برای اعدام خاینان بی مانند است، از اینرو با در نظرداشت آرزو دیرینه مردم، تصمیم گرفتم که اعدام خاینان زودتر صورت بگیرد تا کشور ما بزودترین فرصت بسوی بهروزی گام بردارد. این محاکمه صحرایی است و آرزو دارم روزی دست من در کنار دستان دیگر تناب حلق آویزی خاینان را گره بزند. خاینانی که امروز زنده نیستند ولی بدترن جنایت در حق مردم روا داشته اند، مشمول این اعدامی ها خواهند بود و بجاست که به خاطر کشتار، قتل و رهزنی های شان، پس از مرگ یکبار دیگر نیز اعدام شوند.
سومین حکم اعدام در مورد جنرال دوستم مشهور به ستر جنرال گلیم جمع صادر می شود. این کثیفترین دشمن مردم ما محکوم به اعدام است. او به خاطر جنایات "دموکراتیکی" اش در حاکمیت رژیم پوشالی حزب دموکراتیک خلق، روابط افقی با آی اس آی (در کابل پریس خوانده شود)، تحمیق مردم شریف ازبک، نوکر منشی برای ترکیه و ازبکستان و امضای پیمان استراتیژیک با امریکا، قاچاق، ملوک الطوایفی جنگ سالارانه، جنگ های جنایتبار تنظیمی، اتحاد با حزب اسلامی برای کشتن مردم، همکاری با طالبان (فرستادن تکنیسن هایش به کندهار و بمبارد هرات به سود طالبان) و حمله بر زنان ( که آخرین نمونه آن حمله بر خانم اکبر بای است، البته با همکاری شاعر و نویسنده پست مدرنیست ما پدرام خان) و صدها جنایت دیگر، اعدام می شود! به این منظور عکس این جرثومه کثیف نیز سرچپه خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر