۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

عطا اعدام شد

27 جولای 2008


از آنجاییکه محاکم بین المللی فقط بلدند دشمنان شان را محاکمه کنند و دوستانشان را که از جنایات کاران درجه یک تاریخ معاصر به شمار میروند نه تنها که محاکمه نمی کنند، بل آنها را با اعزار بر کرسی های بلند سیاسی نصب می کنند و سود می کشند. از اینرو ما مردم ستمدیده ناگزیر هستیم خود دست به عمل بزنیم و اگر امروز نمی توانیم دست های ما را بر گردن های شان گره بزنیم، حداقل با حکم اعدام شان، خواب شان را حرام بسازیم.

بالاخره باید مردم ما تصمیم بگیرند. "جامعه جهانی" با "پلورالیزم" سیاسی اش نمی تواند همپالکی هایش را مجازات نماید و چنین حقی هم ندارد، زیرا مجازات خاینان حق "جامعه جهانی" و حق کلاه آبی های ملل متحد نیست، بلکه این حق مسلم مردم ماست که به زودترین فرصت تناب دار بر گردن خاینان حلقه زنند.
من بنوبه خود اعدام خاینان را بدون محکمه و محاکمه ای آغاز کرده ام، قبلاً گفته بودم که هر هفته باید یکی از خاینان اعدام شود، ولی فکر کردم که عطش مردم برای اعدام خاینان بی مانند است، از اینرو با در نظرداشت آرزو دیرینه مردم، تصمیم گرفتم که اعدام خاینان زودتر صورت بگیرد تا کشور ما بزودترین فرصت بسوی بهروزی گام بردارد. این محاکمه صحرایی است و آرزو دارم روزی دست من در کنار دستان دیگر تناب حلق آویزی خاینان را گره بزند. خاینانی که امروز زنده نیستند ولی بدترن جنایت در حق مردم روا داشته اند، مشمول این اعدامی ها خواهند بود و بجاست که به خاطر کشتار، قتل و رهزنی های شان، پس از مرگ یکبار دیگر نیز اعدام شوند.
چهارمين حکم اعدام در مورد عطا مشهور به بچه فلم مزار صادر می شود. این کثیفترین دشمن مردم ما محکوم به اعدام است. او به خاطر ترویج بنیادگرایی، جنگ های خونین تنظیمی در مزار شریف، دامن زدن به مسایل میلتی و قومی، نوکری برای ایران و در حال حاضر "جامعه جهانی"، غارتگری این قوماندان ملیشه که هم اکنون در اشغال بیشتر از 50 درصد بلند منزل های دولتی و شخصی مزارشریف، تصرف ساحات سبز و قتل برخی از رجال مهم بلخ متهم است، در راس سیستم مافیایی بلخ قرار دارد که بیرحمانه مردم و آزاد اندیشان را تحت سیطره ی اختناق آمیز خویش فشرده است. سیستم مافیای قوماندان عطا چیزی دیگری نیست به جز از مربع تجاوز، غارت، قتل و قاچاق. مافیای بلخ بوسیله ی عطا اداره شده و در ترکیب آن ملیشه ها و قوماندانچه های پیشین جمعیت اسلامی که هم اکنون در برخی از پست های امنیتی و اداری بلخ وظیفه دارند، به چشم میخورند. قانون در مطابقت با خواست این سیستم مافیایی کنترول و تفسیر میشود و بعد هیچ چیز برای اینها غیر قانونی نیست – کابل پریس، مزاری، دزدی، اختلاس، خیانت به مقاومت برحق مردم ما علیه متجاوزان شوروی، سو استفاده از دین مردم و صد ها جنایت دیگر، اعدام می شود . برای سمیع جان ( که زمانی عطا کتابهایش را چاپ می کرد)، پرتو نادری ( که بوسه بر دستان عطا می زد) و رهنورد زریاب( که مشاور فرهنگی این میکروب بنیادگرایی بود) صبر جمیل می خواهم! به این منظور عکس این جرثومه کثیف نیز سرچپه خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر