۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

ربانی اعدام شد



18 جولای 2008

بالاخره باید مردم ما تصمیم بگیرند. "جامعه جهانی" با "پلورالیزم" سیاسی اش نمی تواند همپالکی هایش را مجازات نماید و چنین حقی هم ندارد، زیرا مجازات خاینان حق "جامعه جهانی" و حق کلاه آبی های ملل متحد نیست، بلکه این حق مسلم مردم ماست که به زودترین فرصت تناب دار بر گردن خاینان حلقه زنند.


من بنوبه خود اعدام خاینان را بدون محکمه و محاکمه ای آغاز کرده ام، قبلاً گفته بودم که هر هفته باید یکی از خاینان اعدام شود، ولی فکر کردم که عطش مردم برای اعدام خاینان بی مانند است، از اینرو با در نظرداشت آرزو دیرینه مردم، تصمیم گرفتم که اعدام خاینان زودتر صورت بگیرد تا کشور ما بزودترین فرصت بسوی بهروزی گام بردارد. این محاکمه صحرایی است و آرزو دارم روزی دست من در کنار دستان دیگر تناب حلق آویزی خاینان را گره بزند. خاینانی که امروز زنده نیستند ولی بدترن جنایت در حق مردم روا داشته اند، مشمول این اعدامی ها خواهند بود و بجاست که به خاطر کشتار، قتل و رهزنی های شان، پس از مرگ یکبار دیگر نیز اعدام شوند.


دومین حکم اعدام در مورد برهان الدین ربانی صادر می شود. این کثیفترین دشمن مردم ما محکوم به اعدام است. او به خاطر کشتن ده ها انقلابی در هرات، فراه، نیمروز و مسلخ گاه های جمعیت در پشاور، بخاطر جاسوسی برای دولت پاکستان در زمان داوود خان، نوکری آی ای آی و سی آی ای، عربها و ایران، دعوت از جنرال حمید گل برای ساختن اداره افغانستان، جنگ های تنظیمی و همدستی با طالبان و آنها را فرشته های صلح نامیدند، قاچاق و صدها جنایت دیگر اعدام می شود. به این منظور عکس این جرثومه کثیف نیز سرچپه خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر